reklama

Do noci

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Zvolávaš dávno mŕtve mená,
a každé z nich ti svedčí.
Utekať nemám pred čím,
pretože to nič neznamená.

Nech tvoj hnev ešte väčšmi dymí
a hnilobne páchne doďaleka.
Pre mňa čas zastal, neuteká,
zbytočne strašíš zosnulými.

Kľudne páľ, čo ťa nehasí
vo svojej pokryteckej hrdzi,
ale ja nie som až tak drzý,
aby som ťahal mŕtvych za vlasy.

Márna je tvoja slepá viera, 
že tebou privolaní otroci
môžu do rána, možno do noci
zabodnúť všetky ostré perá.

Nemám chuť, moja milá dáma,
zametať omrviny zo včerajška,
ale na prácu, ktorá nie je ťažká
si sama, si sama, si sama.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Si sama, preto si uži kúsok sveta,
kde živí ostávajú živí,
kde s nimi môžeš zažiť divy,
kde si ťa ešte niekto zapamätá.

Martin Hajnala

Martin Hajnala

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zatúlaný učeň múz. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPoézia - prekladyTeóriaIba tak

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu