reklama

Na karmu mi klikajte!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Ja som básnik okresný,
mávam z básní mokré sny,
ale aké nešťastie! 
Básňam karma nerastie.

Ja som básnik okresný,
mávam z básní mokré sny.
Z nízkej karmy smutno je mi,
márne striedam večné témy.

Ja som básnik okresný,
mávam z básní mokré sny,
márne prosím všetkých z pléna
nech je karma navýšená.

Ja som básnik okresný,
mávam z básní mokré sny,
a to všetko mám len z toho,
že je karma mojim bohom.

Martin Hajnala

Martin Hajnala

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zatúlaný učeň múz. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPoézia - prekladyTeóriaIba tak

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu